
Medewerker binnendienst
Word jij onze nieuwe medewerker binnendienst?
Standplaats: | Almelo |
Uren per week: | 40 uur |
Jezelf iedere dag ontwikkelen en werken bij Dirksen Bedrijfskleding
De Medewerker Binnendienst draagt bij aan het optimaal functioneren van de afdeling verkoop. Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met bestaande klanten, het ondersteunen van de verkoopadviseurs en het verrichten van diverse administratieve ondersteuning in het verkoopproces.
In deze functie weet je op professionele wijze de unieke propositie van Dirksen Bedrijfskleding presenteren, met als tevreden klanten tot gevolg.
De organisatie
Dirksen Bedrijfskleding is een dynamische organisatie in bedrijfskleding. Service is de basis van ons succes. Ons team bestaat uit daadkrachtige en dynamische toppers met een echte Hospitality factor. Wij streven continu naar een duurzaam partnerschap met onze klanten. Werken bij Dirksen Bedrijfskleding betekent werken in een professionele organisatie en werkomgeving waar kwaliteit, innovatie en de klant centraal staan. Daarnaast kom je te werken in een enthousiast en gemotiveerd team met een informele en gezellige werksfeer.
Wat ga je doen?
Als Medewerker Binnendienst ben je o.a. verantwoordelijk voor:
- Het professioneel afwikkelen van inkomende telefoonoproepen en email (inbound).
- Het telefonisch benaderen en beheren van bestaande klanten
- Inschrijven van klachten bij klachtenregistratie en zorgdragen voor opvolging en afhandeling richting de klant.
- Borgen van klantinformatie in het ERP en het verwerken van gespreksverslagen.
- Zorgdragen voor een juiste en tijdige invoer en verwerking van orders.
- Bewaken van het orderproces (backorders en levertijden)
- Verantwoordelijk voor de uitvoering van het gehele offertetraject, inclusief opvolging
- Aanspreekpunt zijn voor interne afdelingen op het gebied van klanten, orders, klachten, ruilingen en retouren.
Jouw profiel
Voor deze rol zoeken wij een daadkrachtige, ondernemende persoonlijkheid. Je weet mensen aan je te binden en ze te overtuigen. Jij bent een betrouwbare gesprekspartner en je kan je in woord en geschrift duidelijk en professioneel uitdrukken.
Verder ben je klantgericht en bent in staat de dienstverlening zo optimaal mogelijk naar de wensen van jouw klanten te vertalen. Hiervoor heb je een goed commercieel inzicht en commerciële drive. Je signaleert kansen in de markt en anticipeert hierop door actief gebruik te maken van verkoopmogelijkheden. Jij denkt hierbij in kansen.
Kennis en ervaring
- MBO+ werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of werkervaring; bij voorkeur een afgeronde Commerciële opleiding.
- 2 jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie.
- Kennis van bedrijfskleding en/of PBM’s is fijn maar geen must. Dit kunnen wij je leren.
- Ervaring met werken met een CRM systeem.
- Goede kennis van MS Office.
Wij bieden
- Een salaris afgestemd op jouw opleiding en ervaring.
- Een uitdagende baan in een dynamische en snel groeiende organisatie.
- Ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkelingen.
- Een fijne werkplek met leuke collega’s.
Enthousiast geworden?
Stuur dan jouw cv en motivatie naar hrm@dirksenbv.nl t.a.v. Talin Aloojian en wie weet word jij onze nieuwe collega!